Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2010 18:58 - За татко Шумахер,КАТ и руските жигули!
Автор: rmen72 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 691 Коментари: 0 Гласове:
0



 Първо защо татко Шумахер?
Ами защото на повечето българи Шумахер трябва да им е татко,щото като ги гледам по пътищата как карат - явно Шумахер трябва да е забягвал  здраво в България.
И като гледам явно по селцата повече е забивал, щото има някаква странна зависимост, колкото по стара кола карат, толкова по-големи състезатели са всички.

Аз карам бус, един такъв голям 7 метра дълъг и 3 висок ,не че за това съм завършил, ама това е друга тема.
Всеки ден по 350 км навъртам,без неделята - все пак и аз съм човек и като гледам какво става по пътищата, нощем не мога да спя.

Например днеска се прибирам от Шумен към вкъщи и на разклона за с.Мадара кво да видя, там положението е такова де - спускаш се по един дълъг баир и после се качваш по друг баир а в ниското е разклона в дясно за Мадара, ама като се движиш по главния видимост до върха на другият баир има, а  като идваш от Мадара стоп има дет му викат знак № 36.
И съм се залетял аз със 70 по баира на долу/по главния/ със 5тонния бус пък той си е новичък на 2 годинки е и си върви пущината и в ниското по план ще включвам на 4 та да изкарам баира със 80 и още докато слизам по нанадолнището гледам едно зеленичко жигули  ама зелено в три цвята боядисано ,я с баданарка я с гъба беше мацано от разклона за Мадара искочи на главния със едно 70 км, без да намали, без да се огледа току на 30 метра пред мене, изрева като ранено прасе, избълва як дим сажди през аспуха и се понесе по баира пред мен, ама явно голям му дойде и скороста му постеппенно взе да пада от 70 на 65 на 60, аз естествено избълвах една яка за майка му на състезателя отпред / явно беше някой потомък на Шумахер, я Мехмед се е казвал я Иван – как само гордо звучи МЕХМЕД ШУМАХЕР от село Могила със зелено състезателно жигули на пистата Мадара - Варна/ и вместо на 4 ръгнах на 3 и със спирачка успях да намаля , че иначе щах да се кача върху състезателното жигули и язък за скъпата състезателна кола.
И ако се бях натресъл кой щеше да е виновен, този дето не спря на стопа или аз дето несъм съобразил да дам път на Шумахер и съм го тряснал одзаде, тонали знаете за катаджиите се задният е виновен, като счупиш ресор в дупка пак ти си виновен, че си минал през нея- те му викат несъобръзена скорост с пътните условия/ то ако се съобразяваш с пътните услови - не трябва да караш кола ами танк/.

И дупките, те са ми болна тема - като видя дупка и се усмихвам вътрешно, що се усмихвам ли - отначало псувах, ама ми свършиха псувните, после почнах да казвам на тоз дет е виновен за тази дупка 300 цирея да му излязат на задника и като се надявам поне една проклетия да хване и се усмихвам вътрешно, като видя министър прав да седи и не смее да седне ще знам, че поне една е хванала.

Мнго се отплеснах,
да е жив и здрав Шумахер и потомците му България, да са им здрави спортните жигулита и 35 годишните мерцедеси, да ме пази господ от Шумахеровци по пътя и състезателни каручки нощно веме!
И  вас да пази!


Тагове:   шумахер,   Жигули,   КАТ,


Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rmen72
Категория: Лични дневници
Прочетен: 14686
Постинги: 4
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930